سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
کد مطلب : 1412
جالب است ۰
کارشناس و فعال فرهنگی گفت: وزارت ورزش و جوانان هیچ برنامه فرهنگی برای بانوان در ورزشگاه‌ها ندارد.
وزارت ورزش برنامه فرهنگی برای بانوان در ورزشگاه‌ها ندارد
به گزارش کارآفرينان نيوز علی تاج‌بخش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» با اشاره به موضوع ورود بانوان به ورزشگاه‌ها اظهار داشت: اصل حضور بانوان در ورزشگاه‌ها محل تردید و مناقشه نیست؛ اما نحوه ورود بانوان به ورزشگاه‌ها محل بحث است.
وی با اشاره به همراهی ادامه‌دار هنجارشکنی با حضور بانوان در ورزشگاه‌ها بیان داشت: در حال حاضر ورود بانوان به ورزشگاه‌ها با هنجارشکنی اکثر بانوانی که روی سکوها و در ورزشگاه‌ها حضور دارند همراه شده و این هم به علت ضعف در طراحی فعالیت‌های فرهنگی روی سکوهای بانوان است.
تاج‌بخش در ادامه افزود: باید وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های فرهنگی که بر روی سکوهای برای بانوان دارد را اعلام کند که بنده عرض می‌کنم این وزارت هیچ برنامه‌ای ندارد!
وی با اشاره به عدم وجود افراد متخصص در حوزه ورزش و جوانان تأکید داشت: تا زمانی که منابع انسانی که تخصص فرهنگی لازم را ندارند در حوزه ورزش و جوانان وجود داشته باشند هیچ اتفاقی در حوزه مباحث فرهنگی رخ نخواهد داد و این فعالیت‌هایی که انجام می‌شود بیشتر فعالیت‌های سطحی است و از آن نتایجی که باید برخوردار باشد، برخوردار نخواهد بود.
این فعال فرهنگی با اعتقاد به اینکه اتفاق خاصی در زمینه فرهنگی در حوزه ورزش جوانان نخواهد افتاد خاطرنشان کرد: با حضور افراد فعلی در وزارت ورزش و جوانان هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، چون این افراد کار کارشناسی انجام نمی‌دهند و محیط‌شناس ورزش نیستند؛ این افراد فضای ورزش کشور را نمی‌شناسند و در حوزه فعالیت‌های فرهنگی هیچ تخصصی ندارند.

انتهای خبر/
http://karafarinannews.ir/vdcj.vevfuqex8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما